pátek 14. června 2019

Přemysl a italské prázdniny


V Itálii už jsou děti týden na prázdninách. Jak to ale souvisí s Přemyslem?

To je otázka :)

Přemysl vstoupil do českých pověstí přesně v první podzimní den. 

Nám teď právě začalo léto. 

No a to je to... 

Nesouvisí to nijak! 

Přesto ale tato dvě témata musím spojit v jednom článku. Pověst o Přemyslovi je poslední pověstí, kterou jsem v tichém dopoledním klidu stihla přečíst a nahrát, a je více než jisté, že do začátku školního roku u mne doma klid nebude. Stejně to vypadá i s illustracemi do mé nové knihy. Je mi trochu líto, že musím odložit hned několik aktivit, nicméně prázdniny jsou důležité, a přece je dětem nezkazím tím, že budou sedět tiše doma a dívat se na mě, jak si maluji obrázky. To by zkrátka nešlo! 

Nudit se určitě nebudu. Italské prázdniny končí v polovině září a do té doby musíme vést deník a zapisovat  všechno, co jsme dělali. To mi přijde jako výborná příležitost začít tvořit nové věci. Uvidíme, co ze všech těch zážitků bude. Napřed ale musíme vydechnout, zastavit se a rozhlédnout se po světe kolem... 

Přeji hezké prázdniny všem a v září se budu těšit na další čtení.



M.





Žádné komentáře:

Okomentovat