pátek 3. března 2023

Kočičí vaření




Tento týden se mi podařilo publikovat příběh jednoho malého městečka, v němž žije kočka Miaomina, která ráda vaří. 

Na tomto kratičkém příběhu jsem si opravdu vyzkoušela, co obnáší práce na ilustrované knize. Zatímco text jsem měla napsaný během několika hodin, na ilustracích jsem pracovala dva roky.  
 
Ještě navíc jsem si chtěla vyzkoušet pracovat se zvířecími hrdiny, a to pro mě bylo také mnohem těžší než práce s lidskou figurou.

Kniha v brožovaném vydání, které je možné si objednat u Amazonu, je spíš takový velký barevný sešit, ale zadala jsem i objednávku na knihu v pevné vazbě. Až mi přijde, vytvořím nějaké video, abyste se mohli podívat na moje celostránkové ilustrace. Kniha bude k dostání na objednávku v italských knihkupectvích, ale předem upozorňuji, že bude asi drahá. Už jenom mě stojí jeden autorský výtisk 12 euro a v obchodech potom vyjde minimálně na dvojnásobek. S tím však můžu těžko něco udělat. Malonákladový tisk je prostě dražší. I proto jsem udělala brožovanou a elektronickou verzi. Každý si tedy může vybrat, jakému formátu dá přednost. 

Součástí příběhu je šest jednoduchých receptů pro malé i velké kuchaře. Jsou to recepty, které  Miaomina použila při přípravě jarní slavnosti.

Kniha zatím vyšla jenom v italštině, proto přikládám malý kočičí slovníček k dobru.😍




A pokud byste si rádi vybarvovali, připravila jsem navíc z podkladů pro barevné obrázky omalovánky, které jsou též k dostání na Amazonu, Najdete je na tomto odkazu: https://www.amazon.it/dp/B0BW23B447  U omalovánek jsem se ale soustředila spíš na zvířátka, a proto neobsahují žádné recepty.



M.


Žádné komentáře:

Okomentovat