neděle 4. června 2023

Prázdninové dobrodružství

 Příběhů o prázdninových dobrodružstvích není nikdy dost, a mně zrovna takový pěkný příběh ve volné tvorbě chyběl. 

Proto jsem se rozhodla, že jeden prázdninový příběh napíšu. 

Dokončila jsem ho těsně před loňskými prázdninami, a protože jsem jeho publikaci nechtěla uspěchat, počkala jsem s ním až na tento rok. 

Po všech přečteních a pilování jsem jej odevzdala do nakladatelství E-knihy jedou, aby se se začátkem letošních prázdnin mohl dostat ke čtenářům. 

Bude to příběh s vůní moře, písku a závanem tajemství dávných civilizací.

-S černobílými obrázky v rozsahu 20 000 slov-

 Jak jsem tvořila ilustraci na obálku. 

👇


Těšme se společně na prázdniny. 😍 

M.

E- Knihu si můžete objednat a stáhnout například u těchto prodejců: 









 

Žádné komentáře:

Okomentovat