pátek 24. listopadu 2023

Adventní puzzle - betlém




I letos utekl rok jako voda a jsou tady přípravy na advent. 

Napadlo mě připravit ještě jednu aktivitu na konec roku a vytvořila jsem jednoduché puzzle z obrázku, který jsem malovala už v roce 2017. Nazvala jsem ho geometrické Vánoce, protože jsem si při jeho tvorbě pohrála s geometrickými tvary. Zjistila jsem při tom, že i geometrie může být zábavná. 


Hlavní charakteristikou geometrie je ale přesnost. Proto jsem si nedovolila rozstříhané kousky dále překreslovat, ale raději jsem je jenom nalepila a celý list opět naskenovala. Tím jsem docílila toho, že po sestavení celého obrázku na sebe přímky a linky přesně navazují. Napřed to nevypadá nicmoc, ale nakonec je to jako kouzlo. Pár čárek a je z nich harmonická scénka s právě narozeným Ježíškem. Uznávám, že milovníci tradičního pojetí betléma tento můj nápad asi příliš neocení, ale moje úmysly, jak s tématem naložit, byly jako vždy ty nejlepší.😍 

Součástí PDF, link najdete na youtube -zdarma ke stažení- pod popisem videa, je černobílý obrázek s třemi listy obsahujícími 24 kousků puzzle a plánkem k jejich sestavení.

Tiskněte, stříhejte, nalepujte, vybarvujte a hrajte si.  

Přeji příjemný advent všem.

Zasloužíme si to!

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat