neděle 29. října 2023

Illustrazione a tema - Pinocchio



Ze života ilustrátora/ky: 

Se zakoupením light boxu jsem váhala. Pořád jsem si říkala, že jej nepotřebuji. Občas jsem využila starou osvědčenou metodu překreslování za pomoci světla přes okenní tabulku, ale většinou jsem své skicy ani nepřekreslovala. 

To se však změnilo s tím, že jsem začala vytvářet i omalovánky. Skicu tužkou jsem si nakopírovala a obtahovala linii fixem, ale pořád to nějak nebylo ono. Někdy se totiž úplně přesně do původní linky netrefíte. V tom momentě přichází s osvětlenou podložkou veliká pomoc. Místo obtahování linky překreslujete hotový obrázek rovnou fixem. Pěkně načisto.

Tady je prosím ukázka, jak pěkně mi to jde.

😄👇



A o čem budou moje příští omalovánky?
 
Jak už prozradil název tohoto příspěvku, novým a docela velkým tématem je pro mě knižka Carla Collodiho: Pinocchio. 
A poctivě si kvůli těm omalovánkám přečtu i knihu, aby se mi podařilo vytvořit obrázky přesně k tomu, co se v příběhu odehrává. Kniha má víc než třicet kapitol a děje se v ní spousta věcí, takže bude co vymýšlet a především co kreslit.

Připravuji i čtení knihy v originále, ale předem vás raději upozorňuji, že to čtení a vůbec celé tohle téma, kterému se chci 👉dobrovolně👈 věnovat, bude asi na dlouho. 

Zatím si můžete objednávat moje již vydané omalovánky se zvířátky, nebo se životem v oceánu. Tisknou se u Amazonu a jsou v italštině i angličtině, ale nelekejte se, jedná se opravdu jenom o omalovánky a moc textu v nich není. 

                👇👇👇


 😍 

M.



Žádné komentáře:

Okomentovat